Undervisning

Samfundsfag

Undervisning

Skemaet

Jejsing Friskoles pædagogik og praksis er inspireret af grundtankerne omkring at lære eleverne at tage ansvar for egen læring. I praksis er det primært igennem F-tiden (F= fagligfordybelse) på skemaet at Jejsing Friskole skiller sig ud fra andre skoler.

Udover fagtimer findes der også Værksted på skemaet. Her dækkes de kreative fag. Lærerne tilbyder forløb på 3-5 uger indenfor musik, håndværk & design, madkundskab og billedkunst. Eleverne vælger sig på et forløb ad gangen.

Skal dit barn gå på jejsing?

Kom forbi til en snak og se skolen

Oplev Friskolen

Den første torsdag i november afholder Jejsing Friskole og kommunens andre fri- og privatskoler Åbent hus fra kl. 15 – 18. Her kan du komme og se skolen samt få en uforpligtende snak med bestyrelsen, ansatte og skolelederen.

Scroll til toppen